
HARRAN Portal Web Uygulaması (HarranPortal)
0 beğeni
Üniversitemiz idari, akademik ve mali süreçlerine ilişkin iş ve işlemlerin izlenebildiği HarranPortal uygulamamız çalışanlarımızın talep ve beklentileri doğrultusunda geliştirilmeye devam edilmektedir. HarranPortal üzerinden sunulan hizmetlerimiz; Akademik ve idari personelinin özlük, zimmet, iletişim ile görev bilgilerinin gösterilmesi, Akademik personelin YÖKSİS bilgilerinin listelenmesi, Lojman başvuru durumunun gösterildiği, lojmanda oturan personelimizin; lojmanda oturma süreleri ve fatura bilgilerinin izlenmesi gibi bilgilerdir.
Proje Ekibi

Öskan BARUTÇUOĞLU
Ekip Lideri

Mehmet Emin AYDOĞDU
Teknik Destek

Cihat GÜRMEN
Teknik Destek
Bu Projeye Katılmak veya Geri Bildirim yapmak ister misin?
Başarılı!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!