HARRAN Portal Web Uygulaması (HarranPortal)

Üniversitemiz idari, akademik ve mali süreçlerine ilişkin iş ve işlemlerin izlenebildiği HarranPortal uygulamamız çalışanlarımızın talep ve beklentileri doğrultusunda geliştirilmeye devam edilmektedir. HarranPortal üzerinden sunulan hizmetlerimiz; Akademik ve idari personelinin özlük, zimmet, iletişim ile görev bilgilerinin gösterilmesi, Akademik personelin YÖKSİS bilgilerinin listelenmesi, Lojman başvuru durumunun gösterildiği, lojmanda oturan personelimizin; lojmanda oturma süreleri ve fatura bilgilerinin izlenmesi gibi bilgilerdir.

Proje Ekibi

Öskan BARUTÇUOĞLU

Öskan BARUTÇUOĞLU

Ekip Lideri

Mehmet Emin AYDOĞDU

Mehmet Emin AYDOĞDU

Teknik Destek

Cihat GÜRMEN

Cihat GÜRMEN

Teknik Destek